Jump to content

2 Starcraft 2 Songs & Lyrics


gaby

Recommended Posts

Iata mai jos 2 melodii tari :)) referitoare la StarCraft II:

Versuri:

Lyrics:

I thought I saw a game brought to life

But Bnet. It was crap. It made me want to cry

I felt a little dead inside

Well you couldn't be BroodWar I adored

You don't seem to know

Or even care what flist is for

I can't f message anymore

Blizz, where are my channels at?

All I have is private chat

What the hell's going on?

Nothing's fine I'm torn

I'm all out of faith

This is how I feel

There's no cross-region play

It is nothing like BroodWar

Bnet never changed

Into something real

Stuck in placement

And I can see

The perfect game is torn

You're a little late

I'm already torn

So I guess facebook friends is alright

I just want some privacy

And not shared RealIDs

But I put my faith in you and now

I don't care

Facebook sucks

I miss f message so damn much

There's just so many things

That I can't touch I'm torn

I'm all out of faith

This is how I feel

There's no cross-region play

It is nothing like BroodWar

Bnet never changed

Into something real

Stuck in placement

And I can see

The perfect game is torn

You're a little late

I'm already torn

Torn

hoooooooooo hoohooooooo oooooooo

On ICCup, my high rank's D

But SC2? I'm Diamond league

What the hell's going on?

Nothing's right I'm torn

I'm all out of faith

This is how I feel

There's no cross-region play

It is nothing like BroodWar

Bnet never changed

Into something real

Stuck in placement

And I can see

The perfect game is torn

I'm all out of faith

This is how I feel

There's no cross-region play

It is nothing like BroodWar

You're a little late

I'm already torn

Torn

(Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh)

Hoh

Versuri:

Chorus

++++++

Ask the Toss in this motherfucker

Terran's OP. Terran's OP. Terran's OP.

Ask the Zerg in this motherfucker

Terran's OP. Terran's OP. Terran's OP.

x2

yeah i think terran's op, bitch i said it

everybody here knows its true so just admit

dont try to make it my fault, say that i aint got skill,

you shouldn't have to be a pro to beat got damn build

tell me why the fuck i need to tech to t2+

just to beat a fuckin 3 rax t1 push

I gotta make foe (4) buildings just to get HT's

you dodge my psi storm

but I can't dodge yo EMPs

little bitches do what you want

while i got to pull out my hair

tryna figure out how you techin

you know even you hate the mirror

gotta have the best ground to ground

gotta have the best air to air

gotta have the least set of skills

to get into diamond oh yeah

i think its funny you pussies go-and-hide behind big walls

lookin at these little dick bitches tryna-go and make big balls [editor: bio balls]

What Terran needs is a nerf

and-i-think-that zerg needs a buff

but i rep the protoss forever

so tho yo toss hands up

++++++

Chorus

++++++

You know you OP.

Just don't be.

So damn gay.

Sendin shouts out to g-n-the-i-a to the L

for the fast build to void ray

Hail the king of the beta i-d-the-r-a

cuz he speak truth, he re-fuse to not say

that the T-race is i-m-the-b-a

up in sc2 one race is too gay

so if your race starts with T

guess what you play?

++++++

Chorus

++++++

Rob Hustle all up in this.

Terran's, I'm putting you on notice. You're OP.

Fuck h-to the usky husky.

You sound like a d-to the umbass, dumbass

Day 9 for life.

Special shouts out to TeamLiquid.Net

Yeah.

  • Upvote 1

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Scuze daca e off-topic, dar eu unul nu stiu....a aparut Starcraft II complet? Chiar as vrea sa-l descarc si sa-l joc, primul StarCraft imi place la nebunie si vreau sa vad cum e II. :D

                                                                                         🎮      :filme:

                                                                            ps3addict.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da, a aparut de ceva vreme:

Cerintele de sistem aici:

Detalii cumparare joc aici:

Salvari cu jocul 100% terminat de catre mine aici:

Coduri pentru Starcraft II aici:

Sper ca nu am ratat ceva :)), succes :pct2: !

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.