+Smeagoll Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Aici postati numele ultimului joc jucat si o nota! Sistem de notare propus pentru jocuri 10 - perfect 9 - extraordinar 8 - foarte bun (mi-a placut foarte mult, sau exceleaza din anumite puncte de vedere) 7 - bun (mi-a placut fara rezerve) 6 - decent (a avut si parti care mi-au placut, sau mi-a placut, dar a avut si parti care m-au deranjat) 5 - asa-si-asa 4 - prost 3 - foarte prost 2 - execrabil 1 - incredibil de prost si deja periculos pentru sanatate (risc de apoplexie) 0 - trebuie sa fiu legat de scaun, cu calus in gura si perfuzie cu sedative ca sa ma joc la el
+Smeagoll Posted January 4, 2007 Author Report Posted January 4, 2007 Eu am jucat hard truck across america nota 9 (se putea si mai bine la categoria grafica)
Johhny Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Dota - joc de cand ma stiu (best of the game) 10, desi merita mai mult ... Nu prea sunt amator de jocuri dar la dota nu renunt. Este cam singurul care il mai joc in ultimul timp...
gaby Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 ultimul joc jucat a fost nfs most wanted pe care de altfel l-am si terminat si ii dau nota 9 ... Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti. Cum pot sustine forumul? Cumpara de la eMag folosind acest link. --------------------
Johhny Posted January 6, 2007 Report Posted January 6, 2007 Eu nfs most wanted l-am inceput de vreo 3 ori dar niciodata nu l-am terminat. Poate o sa ma apuc si de Carbon, dar pe asta sper sa-l termin
+Smeagoll Posted January 6, 2007 Author Report Posted January 6, 2007 EU am terminat toate nfs-ueile de vreo 3 sau chiar 4 ori numa Carbonu nu l`am terminat pentru ca nu am placa video buna si nu prea mai am fonduri sa iau o placa!!!
+zNowkid Posted January 8, 2007 Report Posted January 8, 2007 nu prea ma mai jok cine stie ce acum tocmai ce mi-am luat placa si ram.jocuri de nota 10 nu prea sunt sincer.bug-uri,cer prea multe conditi.