+robotboy Posted December 16, 2012 Report Posted December 16, 2012 Buna ziua dragi colegi, Astazi discutam cu un priten despre HDD-uri, si, am inceput sa ne contrazicem cu privire la compatibilitatea SATA 3 cu Sata 2 sau Sata 1. Astfel, am decis ca cel mai bine va intreb si pe voi, pentru a afla raspunsul corect la aceasta intrebare.. Multumesc! Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova? Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem.
Moderators Courage Posted December 16, 2012 Moderators Report Posted December 16, 2012 Sata III e compatibil cu Sata II. Sata II e compatibil cu Sata I, dar trebui schimbat un jumper pe acolo dacă nu mă înşel ... 1
gaby Posted December 16, 2012 Report Posted December 16, 2012 Asa cum am spus si SATA III merge conectat pe SATA II fara nicio problema, singurul inconvenient daca poate fi numit asa este ca acel HDD pe SATA III va functiona la viteze specifice pentru SATA 2. E ca la USB 3 to USB 2. 1 Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti. Cum pot sustine forumul? Cumpara de la eMag folosind acest link. --------------------
+robotboy Posted December 16, 2012 Author Report Posted December 16, 2012 Multumesc pentru raspunsurile rapide, dar, Sata 3 e compatibil cu Sata 1? Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova? Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem.
+alex008 Posted December 16, 2012 Report Posted December 16, 2012 Da.. merge sa pui Hard pe SATA III pe SATA 1 dar va merge cu viteaza lu SATA I dupa cum azis Gaby. Mufa e aceeiasi o sa-ti mearga dar la viteaza de SATA I. 1
gaby Posted December 16, 2012 Report Posted December 16, 2012 Versiunile de interfata SATA sunt compatibile intre ele, asadar da, functioneaza fara probleme si Sata 3 pe Sata 1. Cablul este acelasi. 1 Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti. Cum pot sustine forumul? Cumpara de la eMag folosind acest link. --------------------
+robotboy Posted December 16, 2012 Author Report Posted December 16, 2012 Multumesc din nou! Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova? Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now