Synner Posted March 31, 2013 Report Posted March 31, 2013 Salut sunt incepator si sunt dornic de a invata si eu ceva ipb. 1.As vrea sa adaug butoane in bara de meniu cum arata in poza: 2.Am adaugat legenda functioneaza perfect doar ca vreau sa adaug inainte de administrator sa scrie ''Legenda: Administrator etc.'' cum arata in poza: 3.Cum pun sus (Global Mesaje): 1
Synner Posted March 31, 2013 Author Report Posted March 31, 2013 Scz de dublu post. 4. Tema acesta credeti ca o pot gasi undeva?
Moderators Courage Posted March 31, 2013 Moderators Report Posted March 31, 2013 1. Aplicatia ProMenu (adaugi cate meniuri vrei) 2. Ala e phpbb. Din pacate nu se poate, ori trebuie sa te scufunzi in coduri si e naspa. Daca tot tii sa apara Legenda:, trebuie sa introduci singur legenda din globalTemplate / boardIntexTemplate 3. Vezi poate reusesti cu Ad Code Integration din System Setings 4. Tema aceea e Carbon Blue modificata
Synner Posted March 31, 2013 Author Report Posted March 31, 2013 1.Este hooks pot sa il donwloadez? 2.Cum adaug. 3.Nu reusesc. 4.Si nu pot sa o gasesc modificata tema?
Moderators Courage Posted April 1, 2013 Moderators Report Posted April 1, 2013 1. Da, este hook. Il gasesti de downloadat pe webflake.net 2. Nu stiu nici eu exact. 3. Vezi sa ai sistemul Ad Code Integration activat (setezi pe YES in susul paginii) 4. In schimbul unui copyright, iti pot eu modifica tema.
Synner Posted April 1, 2013 Author Report Posted April 1, 2013 3. uite poza si sunt mai multe ptrate Board Index ,Forum View,Topic View
Synner Posted April 1, 2013 Author Report Posted April 1, 2013 Cum punt laa chat sa fie chatul jos nu stanga sau dreapta? Poti sa imi descarci si mie hoock ala promenu. Multumesc.