Jump to content

Adaugare Butoane, Legenda Si Global Message In Ipb

Go to solution Solved by Synner,

Recommended Posts

Posted

Salut sunt incepator si sunt dornic de a invata si eu ceva ipb.

1.As vrea sa adaug butoane in bara de meniu cum arata in poza:

AZTuPZT.png

2.Am adaugat legenda functioneaza perfect doar ca vreau sa adaug inainte de administrator sa scrie ''Legenda: Administrator etc.''  cum arata in poza:

0eLezqA.png

3.Cum pun sus (Global Mesaje):

YUh3D3c.png

• Upvote 1

• Moderators
Posted

1. Aplicatia ProMenu (adaugi cate meniuri vrei)

2. Ala e phpbb. Din pacate nu se poate, ori trebuie sa te scufunzi in coduri si e naspa. Daca tot tii sa apara Legenda:, trebuie sa introduci singur legenda din globalTemplate / boardIntexTemplate

3. Vezi poate reusesti cu Ad Code Integration din System Setings

4. Tema aceea e Carbon Blue modificata

• Moderators
Posted

1. Da, este hook. Il gasesti de downloadat pe webflake.net

2. Nu stiu nici eu exact.

3. Vezi sa ai sistemul Ad Code Integration activat (setezi pe YES in susul paginii)

4. In schimbul unui copyright, iti pot eu modifica tema.

Posted

In primul rand, trebuie sa intelegi ca nu prea poti invata IPB, pentru ca nu este un limbaj de programare sau ceva similar. IPB este doar o platforma. Ceea ce poti invata si te poate ajuta este HTML, CSS, eventual si niste PHP. Pentru IPB, in principal ar trebui sa te familiarizezi cu platforma, cu setarile ei, cu hook-urile (http://community.invisionpower.com/files/category/106-hooks-and-plugins/), si, cam asta.

Pentru Ad Code Integration, vezi ca acolo scrie Groups exempt from ads, care inseamna grupuri scutite de reclame, drept pentru care daca le lasi selectate pe toate, nu se vor afisa in veci continuturile pe care le poti adauga in dreptul Header Code, Footer Code, etc.

Pentru a afisa ceva in partea de sus a forumului, introduci continutul in Header Code.

P.S: Un alt lucru foarte important cu care cam trebuie sa te familiarizezi, este limba engleza.