Jump to content

5 members have voted

1. 1. Ce card ati alege?

• ING Card complet pentru tineri
    • Raiffeisen Studentocard
    • card BRD pentru tineri sau pentru studenti
    • card BCR pentru elevi si studenti
      0
    • alt card de la alta banca (precizati)
      0

Recommended Posts

Posted

Multi utilizatori ai internetului sunt tineri si studenti. Pe acest forum de asemenea se regasesc in mare parte tineri si studenti. Cu totii avem nevoie la un moment dat (din ce in ce mai devreme) de un card pentru diverse operatiuni bancare (primirea alocatiei, transferuri, primirea salariului, plati, etc.).

Prin acest topic as vrea sa cer parerea tuturor celor interesati de carduri/banci, cu privire la cel mai bun (daca poate fi spus asa) card pentru tineri si studenti. Voi ce card ati alege, sau, ce folositi in momentul de fata, si, daca se poate, si de ce il recomandati?

Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova?
Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem.

Posted

Primul meu card a fost ING pentru studenti, optiune care in prezent nu mai exista, fiind inlocuita de ING Card Complet pentru tineri. Experienta mea cu cardul ING pentru studenti a fost una placuta, si, cel mai important as spune, lipsita de taxe. Odata cu ING Card Complet pentru tineri, au fost adaugate niste taxe in plus fata de cel pentru studenti, si anume:

• platesti 2 lei + comisionul Transfond pentru platile efectuate catre conturi in alte banci;
  • platesti 1 leu pentru platile catre alte conturi ING (cu excepția platilor la utilitati pentru funizorii din lista ING si a transferurilor intre conturile proprii detinute la ING);
Totusi, in continuare nu platiti comision de administrare si homebanking (3 lei + 3 lei pe luna).

Cu BRD si BCR nu am avut tangente pentru ca ofertele lor nu mi s-au parut si nu mi se par nici in prezent avantajoase (comparandu-le cu cele ale competitorilor).