Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mai frumoasă era înainte. :)) 

ON: Nu ai editat mai nimic special, un background, un logo, ai adus transparență temei, ai adăugat profil în sidebar, și cam atat. Design? Nu prea.

ECILA.RO gaming network

Posted

Da , stiu .. sunt incepator .. o sa o dezvolt mai mult si poate atunci v-a fii ceva .
Acum am inceput sa o dezvolt , am adaugat forum icons .. mai am de lucrat .. doar ca nu stiu sa schimb barile alea , le-as pune alta culoare dar nu am cum

Posted
  On 4/13/2016 at 5:09 PM, eDuuTzuu_ said:

Da , stiu .. sunt incepator .. o sa o dezvolt mai mult si poate atunci v-a fii ceva .
Acum am inceput sa o dezvolt , am adaugat forum icons .. mai am de lucrat .. doar ca nu stiu sa schimb barile alea , le-as pune alta culoare dar nu am cum

Expand  

Ce bări, te referi la maintitle-uri? ( http://prntscr.com/aru6n6 )

Dacă da;

AdminCP -> Look & Feel -> Tema respectivă -> CSS -> ipb_styles.css, cauți:

.maintitle {

Și de acolo modifici absolut tot ce ține de "acele bări" care se numesc Maintitle.

Dacă vrei să modifici culoarea fără un background anumit, doar cu culoare, ar trebuii ca codul să arate astfel:

.maintitle {
background: CULOARE [ex: #FFFF00];
color: #fff;
padding: 10px 10px 11px;
font-size: MĂRIME FONT [ex: 13px];
font-weight: 300;
-webkit-box-shadow: inset 0px 1px 0 #528cbc;
-moz-box-shadow: inset 0px 1px 0 #528cbc;
box-shadow: inset 0px 1px 0 #3b3b3b;
border-width: 1px 1px 0 1px; (OPȚIONAL)
border-color: #3b3b3b; (OPȚIONAL)
border-style: solid; (OPȚIONAL)
}

Unde am completat cu scris cu litere mari, înseamnă că înlocuiești tu, restul și pe alea le poți înlocuii, eu ți-am pus cum aș fii pus eu și am pus esențialul ce trebuie să-l editezi tu. Dacă vrei să te complici, cauți tutoriale sau îmi lași un PM cu ce mai vrei să adaugi/ștergi.

ECILA.RO gaming network

Posted

Eu unul nu văd nimic deosebit la această temă. Acest lucru pe care l-ai făcut tu îl poate face oricine, chiar dacă nu are cunoștințe necesare.