Jump to content

Recuperare forum


Sferix

Recommended Posts

40 minutes ago, KeNNyAdv said:

In primul rand, trebuia sa ai backup ca sa-ti dau backup, dar daca ti-a dat ban si astea, sau reinstalezi forumul sau ii stergi contul din phpmyadmin si iti faci alt cont iar apoi iti dai grad din phpmyadmin.

nu ai inteles.. am facut cont din phpmyadmin.. dar nu stiu ce parola este.. asta nu stiu sa modific.. sa pun o parola.. nu gasesc unde sa mi modific parola din phpmyadmin de la contul de pe forum..

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Sferix said:

nu ai inteles.. am facut cont din phpmyadmin.. dar nu stiu ce parola este.. asta nu stiu sa modific.. sa pun o parola.. nu gasesc unde sa mi modific parola din phpmyadmin de la contul de pe forum..

Salut, cred ca nu iti poti schimba parola din phpmyadmin, parca nu exista aceasta functie. 
 


Incearca sa-ti creezi un cont, in caz ca esti banat pe IP foloseste un program de schimbare Ip si fa-ti cont apoi rezolvi tu totul. 



Astept mesaj de la tine. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, KeNNyAdv said:

Salut, cred ca nu iti poti schimba parola din phpmyadmin, parca nu exista aceasta functie. 
 


Incearca sa-ti creezi un cont, in caz ca esti banat pe IP foloseste un program de schimbare Ip si fa-ti cont apoi rezolvi tu totul. 



Astept mesaj de la tine. 

Faza mai este ca a pus comunitatea offline si de aceea nu pot creea un cont de pe forum.. de asta spun..

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Sferix said:

Faza mai este ca a pus comunitatea offline si de aceea nu pot creea un cont de pe forum.. de asta spun..

 

Iti recomand un reinstall la forum daca crezi ca a sters sau si-a batut joc de el.

Insa posibil sa fie in phpmyadmin un dialog in care sa scoti de acolo comunitatea de pe off, nu am mai avut de a face cu asa ceva.. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.