+robotboy Posted August 30, 2022 Report Share Posted August 30, 2022 Tocmai am fost anuntat de catre compania unde lucrez ca ni se vor schimba laptop-urile din dotare cu unele Nova, mai noi si mai performante. Am zis, ok, si m-am pus putin pe cautat pentru ca nu am auzit pana acum de Nova (decat pe la Huawei - dar in cazul acesta e telefon, deci nu se incadreaza), si eram curios sa vad ce specificatii are si in special din partea carui brand este (in prezent avem HP sau Dell). Cert este ca nu am gasit mare lucru, si tot nu mi-e clar. Are cineva idee ce fel de laptop este acesta si de catre cine este produs? Quote Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova? Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution CorinA Posted August 30, 2022 Solution Report Share Posted August 30, 2022 Cel mai probabil este vorba de NovaCustom (https://configurelaptop.eu/cat/custom-laptop/). Asa cum vei putea observa este o mica companie ce comercializeaza laptop-uri "custom made". Mai exact, iti alegi modelul/carcasa dupa care il poti personaliza dupa bunul plac dupa cum urmeaza: diagonala si tipul display-ului; componente hardware: procesor, placa video, memorie RAM, SSD, HDD, etc.; ii poti alege logo-ul de pe carcasa si din BIOS - fie cel al Nova, fie propriul tau logo (va fi gravat) fie niciun logo; ii poti alege sistemul de operare cu care sa vina preinstalat; poti optea pentru diverse tipuri de tastatura, module si accesorii. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+robotboy Posted August 30, 2022 Author Report Share Posted August 30, 2022 Nu am gasit prea multe despre ei. Deci brand-ul este chiar Nova, Nova Custom. Am gasit niste review-uri, iar majoritatea parerilor sunt pozitive, or fi cu adevarat bune? Quote Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova? Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem. Link to comment Share on other sites More sharing options...