Jump to content

Recommended Posts

Posted

Teapa marca EasyHost. O fac cu stil, credeti-ma!

Intial nu am vrut sa fac acesta postare in ideea ca nu imi pierd timpul cu chestii negative. Dar in momentul de fata ma roade pre tare acesta frustare, acest sentiment de nemultumire incat, tot ce imi doresc este sa atentionez alti oamenii! Pana la urma fac un bine. Daca eu am luat teapa, macar sa nu mai ia si altul.
Iti spun din prima evita Easyhost !

Lucram cu ei de pe vrema cand erau sub numele de Hostway. Firma profesionala de hosting acu 2 -3 ani si erau din cate stiam pe locul 1 in romania. Dar de cand s-au schimbat, sunt varza!

Au inceput site-urile sa imi merga greu si sa imi apara erori. Mi-am mutat din site-uri si am mai lasat cateva pentru a nu ingreuna procesele. Si-au mai revenit ele. Am sunat la support si mi-au zis sa achizitonez un pachet mai mare, poate poate o sa imi merga mai bine. Poate? Cum adica poate ? Nu imi garantati nimic? Au zis ca pot sa incerc

Acesta a fost primul semnal de alarma peste care, din pacate, am trecut peste ! Nu faceti greseala asta si voi.

De curand ma confrunt cu o situatie noua, din care vad ca nu mai reusesc nici cum sa ies.

Cei de la Easyhost dau dovada de o nesimtire nemaiintalnita.Bai deci asa ceva, jur ca nu am mai vazut nicaieri.

Ce am patit mai exact?
Mi-au mutat fara sa ma anunte, site-urile de pe un server pe altul. Am avut downtime de 4 zile. Si a picat in cel mai prost moment posibil.

Aveam campanii in desfasurare, bani bagati in reclama, trafic pierdut, bani pierduti, produse nevandute. Aveam un proiect pe care lucram si urma in ziua respectiva sa fac o conferinta pe Skype cu unu dintre clientii mei, pentru a-i duce proiectul la finalizare. Omul avea totul pregatit pentru o anumita data, pe care din pacate nu am putut sa o respect.

Degaba ii zic clientului, stii..e de la host, e o situatie foarte jenibila. Dar multumesc Doamne ca am clienti intelegatori si ca au reusit sa amane pentru cateva zile “startul”.

Dupa 4 zile de downtime
Insfarsit am primti site-urile inapoi si pot lucra. Dar staaai ! Ce surprizaaaa ! Un backup mai vechi a fost instalat pe noul server. Imi lipsesc postari de pe blog, si o buna bucata din munca mea. Deja stiam ce urmeaza…

N-a trecut mai mult de 3 ore si ma suna primul client: “- David, am incarcat inainte de downtime peste 100 de produse pe magazin, ce s-a intamplat?”

I-am explicat problema i-am spus ca nu stiu si ca urmeaza sa sun la host si sa intreb.

Dar n-ai cu cine discuta acolo, sunt vai de capu lor, e ca si cum l-as suna pe bunicu si sa-l intreb daca nu stie de ce nu pot sa imi instalez nush ce aplicatie pe telefon. Iar el amabil ca de obicei, uitandu-se la televizor, la stiri mai exact : “Nu stiu drag David, o sa iau personal problema in mana, o sa instalez aplicatia si o sa caut pe net solutii” si inchide telefonul si continua sa isi vada de stirile lui.

Pur si simplu cred ca au probleme de memorie, ca in cazul bunicului ( ps: bunicu nu are, era doare un exemplu ).

Iti raspund frumos inchid telefonul si noapte buna !

Alte surprize
Imi continui munca pe site-ul clientului meu sa isi poata lansa site-ul si surpriza. Nu pot instala plugin-uri, nu pot urca imagini, nu pot face schimbari majore. Stiind programare am cautat solutia pe net, am incercat 2,3 chestii si n-am reusit.

Dar de ce sa imi bat eu capul ? Hai sa sunam la host. Aaaaa nuu ! Stai ca le trimit intai mail, ca sa am dovezi ca nu raspund nici la mailuri.

Zis si facut, i-am sunat le-am zis ca am un email trimis de cateva ore si nu raspunde nimeni. Din nou va spun sincer ca am impresia ca vorbesc cu peretii. De fiecare data cand trebuia sa ii sun, ca sa nu ma mai stresez dupa convorirea cu ei, faceam antrenament cu peretele. Merg in fata peretelui si incep: ” Buna ziua, am o problema…bla bla” si uneori parca am impresia ca ceva o sa apara pe perete, o formula, ceva care sa imi rezolve problema dar in nici un caz nu ma mai asteptam ca cei de la host sa ia atitudine.

Au trecut 3 zile de discutii si emailuri trimise tot din 3 in 3 ore si acelasi vejnic raspun, o sa va rezolvam problema.

Le-am cerut si 4 luni de hosting gratuit ca sa mai imi recupar si eu din prejudici, dar la fel si aici n-au venit cu nici un raspuns.

Aloooo Easyhost?
Daca aveti probleme in relatia cu prietenii, cu iubitul sau iubita, daca vreti sa aflati starea vremeii, daca nu stiti de ce va doare capul si ce medicamente puteti lua, puteti apela cu incredere la Easyhost. Sunt buni in asta credeti-ma !

Sunt foarte politicosi de fel si au un ton placut chiar te calmeaza putin. Daca esti nervos suna la ei sa vezi !

Dar daca ai probleme cu hostul, mai bine incerci in alta parte.

Asadar…

In continuare nu rasund la emailuri, de abia raspund la telefoane, au aceasi poezie mereu, iti da impresia ca totul va fi roz si bine si ca ei rezolva orice.

Daca ai un proiect serios, daca iti deschizi un blog sau un site de prezentare, sau orice online, si nu vrei sa ai probleme…. nu apela la easyhost !

Sa nu ziceti ca nu v-am avertizat!

Posted

Recomand :-? sa se ia cumva masuri impotriva firmelor de host proaste si fantoma :-? Cum putem face asta? Cine are o idee..inafara de a-I flooda si ai da jos :)) .

Am cautat pe net EasyHost,am mai vazut niste reclamatii.. Daca toti ar avea firma si OPC s-ar ocupa de ei... meh.. Romania..

 

Posted
2 hours ago, andreiolaurentiu said:

Recomand :-? sa se ia cumva masuri impotriva firmelor de host proaste si fantoma :-? Cum putem face asta? Cine are o idee..inafara de a-I flooda si ai da jos :)) .

 

Nu se poate..oricine isi poate deschide o firma de host. Problema tine de voi. Cumparati de la firma fantoma pentru ca costa mai putin? Bine fac astia ca va dau tepe.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

 a lot of bla bla bla...

  • Moderators
Posted
1 hour ago, Alexandru C. said:

Nu se poate..oricine isi poate deschide o firma de host. Problema tine de voi. Cumparati de la firma fantoma pentru ca costa mai putin? Bine fac astia ca va dau tepe.

+1 la asta. Chestiile ieftine intr-o zi tot ies mai scumpe.

Daca firma X iti da hosting cu 25Gb SSD la pret de 5€/lunar si alta iti da 25Gb SSD la pret de 10€/lunar, sanse mari ca ala la 25Gb sa fie limitat in viteza sau chiar foarte incarcat la cat de sharuit e dedicatu cu alte persoane.

Dupacea nu te poti astepta la aceasi securitate intr-o firma la care platesti 10€/lunar si la alta 30€/lunar, probabil la aia de 30€ pe langa protectiile mai bune, mai ai si un helpcenter mult mai bun, poate chiar si un sys-admin 24/7 care sa te ajute cu orice problema incaz de ceva.

  • Upvote 1

PHP Developer - Not available for freelancing right now

Daca ai de gand sa postezi la categoria IPB, nu uita sa citesti regulamentul: Link regulament

Posted (edited)

Inteleg downtime-ul dar de ce naiba au pus un backup mai vechi? Asa dovada de neprofesionalism sa ofere? Recomand la toata lumea backup dupa ce s-a lucrat la site pentru a evita asa ceva.

Edited by juli91
  • Moderators
Posted

Pai treaba cu backupu, e ca poate nu fac backup automat daily, ci saptmanal sau poate chiar lunar, e ceva mai rar sa vezi saptmanal sau lunar sau la mai mult de o singura zi, dar na, vorbim despre o firma... stiti voi.

  • Upvote 1

PHP Developer - Not available for freelancing right now

Daca ai de gand sa postezi la categoria IPB, nu uita sa citesti regulamentul: Link regulament

Posted

Bună David! Îmi pare rău că ai avut parte de o experienta nefericita cu serviciile noastre. Luam în serios astfel de situații ca cea prin care ai trecut tu - permite-mi te rog sa evaluez și eu cazul acesta din intern, sa verific comunicările care s-au făcut și unde și cine este responsabil de greșeli și voi reveni cu un răspuns. Dacă îmi lași un număr un număr de telefon in privat, ne putem auzi și la telefon. Inca o data, îmi pare sincer rău pentru neajunsurile create și m-aș bucura mult sa putem trata situația împreună. 

O zi cat mai frumoasa! 

Adela

Posted
4 hours ago, Adela said:

Bună David! Îmi pare rău că ai avut parte de o experienta nefericita cu serviciile noastre. Luam în serios astfel de situații ca cea prin care ai trecut tu - permite-mi te rog sa evaluez și eu cazul acesta din intern, sa verific comunicările care s-au făcut și unde și cine este responsabil de greșeli și voi reveni cu un răspuns. Dacă îmi lași un număr un număr de telefon in privat, ne putem auzi și la telefon. Inca o data, îmi pare sincer rău pentru neajunsurile create și m-aș bucura mult sa putem trata situația împreună. 

O zi cat mai frumoasa! 

Adela

Adela sunt singur ca daca intrebi colegii tai despre aceasta problema, s-ar putea ca toti sa stie, pentru ca v-am dat in ultimele doua saptamani peste 50 de telfoane si o gramada de emailuri.

Nu stiu daca mai are rost  sa iti las un numar pentru ca poezia pe care ai scris-o tu mai sus, am auzit-o de la fiecare angajat de-al vostru cu care am discutat pana acum.

Toti mi-au zis la fel : " sunteti foarte important pentru noi, ne cerem scuze, va sunam imediat, va rezolvam problema urgent" si alte chestii de genu. Dupa ce auzi asta de la 4 oameni diferiti de la aceasi firma, un comentariu ca asta ma face doar sa zambesc ( nu stiu cum dar zambesc :)) ) 

 

Apropo am vazut mai sus un raspuns cum ca merita sa luam teapa daca dam banii pe asemnea servicii. EasyHost fost Hostway erau printre cei mai buni in Romania

  • gaby changed the title to Teapa marca Easyhost (2016)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.