Jump to content

Recommended Posts

Posted

Other Apps nu apare daca nu ai instalate aplicatii!!

Poate nu ai instalat bine aplicatiile!! Instaleaza dupa un tutorial shoutbox ul!! Chiar pe pctroubleshooting este un tutorial cum se instaleaza. URMEAZA pasii si vezi daca iti apare atunci!!

76561198331386503.pngAddFriend.png

Posted

Bai, vreti Screen si la ftp in papucii mei ? Le-am instalat ,  nu sunt incepator. Le mai am cu ipb-ul, dar nu am mai dat de asa ceva... si am nevoie urgent

Posted
3 hours ago, Şucăr said:

Întrebare retardată..

Mai bine taceai!! De unde sa stiu daca inainte ii aparea sau nu? Poate a sters ceva din FTP si i-a disparut!! Eu cand am urcat groupnameindicator  am inlocuit un folder care nu trebuia si mi-a disparut tab-ul member!!

Postezi numa` sa te aflii in treaba sugaci!!

• Downvote 1

76561198331386503.pngAddFriend.png

Posted
15 hours ago, JuNNNNkie said:

Mai bine taceai!! De unde sa stiu daca inainte ii aparea sau nu? Poate a sters ceva din FTP si i-a disparut!! Eu cand am urcat groupnameindicator  am inlocuit un folder care nu trebuia si mi-a disparut tab-ul member!!

Postezi numa` sa te aflii in treaba sugaci!!

Mă confunzi cu tine?

Nu tu eşti ăla care lasă reply aproape peste tot " lasă link forum "?

Şi păstrează jignirile pentru tine, nu mai arăta că eşti țăran.

Posted
Just now, Şucăr said:

Mă confunzi cu tine?

Nu tu eşti ăla care lasă reply aproape peste tot " lasă link forum "?

Şi păstrează jignirile pentru tine, nu mai arăta că eşti țăran.

Aveti PM daca vreti sa vorbiti,nu umpleti topicul cu posturi inutile

Cat despre problema incearca sa reinstalezi toate aplicatiile 

Posted

Deci sa va raspund, nu nici inainte nu-mi aparea, dar nici nu am deranja, acum ma deranjeaza ca vreau sa fac mai multe la forum si nu pot configura Shoutbox-ul si toate applicatiile alea... si nustiu dece nu-mi apare... Si D@aniel am incercat, nu merge...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in