Jump to content

Recommended Posts

Posted

Salut ! Doresc să vă povestesc o " întâmplare ". Luna trecută am cumpărat un webhost de la firma de hosting www.hzone.ro , a mers el cât a mers, asta însemnând vreo 14 zile apoi a apărut lagul. După câteva zile, nu mai mergea cPanel ( nu am uitat parola, o foloseam pe cea personală ) apoi nici FTP-ul nu mai mergea între orele 9 - 10 vreo 2 zile.

Iar astăzi, 04/10 ora 20, suspendat: http://i.imgur.com/eEtXHiJ.jpg . Nu am primit e-mail, serviciul din MyAccount nu a fost suspendat, am făcut ticket și a durat 16 minute să răspundă.

Răspunsul la ticket a fost: http://i.imgur.com/PXCOUFM.jpg . Am dat și reply, după cum vedeți dar sunt sigur 80% că au șters fișierele și nu cred că-mi va răspunde în următoarele 5 ore, cred că mâine.

Nu mă interesează de flood. Atât timp cât eu am plătit webhostul, nu mă interesează că iau flood 5 sau 6 ore, trebuie să fiu protejat.

Hzone cred că este un reseller www.mxhost.ro sau.. ce-o fi: https://who.is/whois/livegame.ro

Dacă găsiți vreo greșeală gramaticală, vă rog să mă scuzați .

 

 

@UPDATE: Astea-s minciuni :)) Atunci eram nervos pe hzone și am scris toate minciunile și prostiile în acest topic :))

Ștergeți-l vă rog.. Au văzut cei de la hzone.ro și.. când m-au luat la întrebări am rămas fără cuvinte =))

Posted

Intervalul de 20 de minute pentru raspunsul la ticketele de suport este decent, credeti-ma.

când te întreabă majoritatea oameniilor pe reţelele de socializare '' când se deschide ? '', ''ce e cu comunitatea?'', etc. , nu prea ţi' se mai pare decent, în fine,

unii răspund în maxim 20 de minute, ăştia în minim.

  • Moderators
Posted

unii răspund în maxim 20 de minute, ăştia în minim.

Astea's fiţe. În ss văd că i-a răspuns în 15 min. Şi e ora 8 jumate. Ce vrei, dacă trimiţi ticket la 2 noaptea să primeşti răspuns instant?

Multe firme care le-am întâlnit şi care ofereau servicii ok răspundeau în cateva ore.

Posted (edited)

Astea's fiţe. În ss văd că i-a răspuns în 15 min. Şi e ora 8 jumate. Ce vrei, dacă trimiţi ticket la 2 noaptea să primeşti răspuns instant?

Multe firme care le-am întâlnit şi care ofereau servicii ok răspundeau în cateva ore.

La câți clienți au ei, ar trebui să răspundă într-un minut. Atunci era ora 8, mai exact 20. Nu 2 noaptea ( Din câte știu, în românia se folosește fusul orar de 24 ore ) deci nu ai cum să spui că 2:15 după amiază. Eu m-am lăsat de astfel de expresii.

Mi-l șterge cineva azi? :-?

Sauu.. dacă înjur mi-l ștergeți SAU CE TREBUIE SĂ FAC? :@

Edited by Lucian50
  • Moderators
Posted

La câți clienți au ei, ar trebui să răspundă într-un minut. Atunci era ora 8, mai exact 20. Nu 2 noaptea ( Din câte știu, în românia se folosește fusul orar de 24 ore ) deci nu ai cum să spui că 2:15 după amiază. Eu m-am lăsat de astfel de expresii.

Sunt oameni, nu roboţi disponibili când baţi din picioare. Dă şi omu' refresh din 10 în 10 minute la tickete. Până formulează răspunsul mai durează câteva minute (observ că nici româna n-o stăpânesc prea bine).

dacă înjur mi-l ștergeți? :@

Suporţi consecinţele (contul tău, nu topicul).

când te întreabă majoritatea oameniilor pe reţelele de socializare '' când se deschide ? '', ''ce e cu comunitatea?'', etc. , nu prea ţi' se mai pare decent, în fine,

Dacă e aşa urgent, cine te opreşte să suni la ei?

Posted (edited)

Eh, atunci lasă-l. Dacă nu vrei să-l ștergi, nu e nici o problemă. Am editat topicul, iar apoi gaby sau.. cineva l-a restaurat. Dar, văd că nu a restaurat tot.

Bă, da măcar închide topicul, nu vezi ce spam e aici? :-<

Edited by Lucian50
  • Dan O. locked this topic
  • 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.